niedziela, 29 grudnia 2013

Złota bombka dequpage

Do tej bombki mam szczególny sentyment.
Nie wiem dlaczego, ale trudniej mi było się z nią rozstać niż z innymi.Tak już czasem jest, że z  niektórymi pracami związuję się bardziej. Ale... anielska bombka powędrowała jako prezent na nowy dom i mam nadzieję, że cieszy właścicieli.



 Tło bombki pomalowałam złotą farbą, która stanowi kontrastujące tło 
dla błękitno-białego anioła



 Kontury piór w skrzydłach anioła pociągnęłam hologramem z Vivy, dzięki czemu skrzydła pięknie 
połyskują i odbijają światło.


Półkule bombki oddzieliłam od siebie listwą z turkusowych cyrkonii
 oraz znajdującymi się po bokach śnieżynkami.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...