niedziela, 29 grudnia 2013

Świeca

W tym roku zrobiłam kilka świeczek, ale ... jak to czasem bywa nie uwieczniłam ich przed tym, jak mnie opuściły. Może jeszcze mi się uda im strzelić fotki, ale puki co, chciałabym pokazać chociaż tę jedną, ostatnią, która miała więcej szczęścia.

Podstawą do jej wykonania była jasna świeca i serwetka z motywem Mikołaja w saniach zaprzęgniętych
w dwa renifery, na tle ośnieżonej wioski.



 Aby uzyskać efekt 3D latarenki z boku sań oraz dzwoneczki w uprzęży reniferów
uwypukliłam Glass"em



 natomiast ośnieżone dachy domów, parapety i drzewa 


 oraz brodę Mikołaja pokryłam perłowo-białym Perlen Pen"em



Mataliczny połysk na górnej części świecy (tej z domkami i drzewami oraz przy knocie) uzyskałam dzięki farbie Maya Gold.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...