niedziela, 29 grudnia 2013

Bombki dequpage cd

Teraz chciałabym pokazać kolejne bombki wykonane przy pomocy techniki dequpagu. W obu przeważającym kolorem jest metaliczny błękitny, który ładnie komponuje się z zimową scenerią lub anielskimi skrzydłami.

 1) Bombka z zimowym widoczkiem.


Aby podkreślić jej zimowy wygląd wszystkie elementy, które na serwetce były ośnieżone 
(dachy, gałęzie) pokryłam śniegiem z tubki, dzięki czemu powstał efekt 3D.


 Górną część bombki, gdzie dominuje nocne niebo i korony drzew pokryłam
rozcieńczoną farbą Maya Gold, której drobinki nadały ładny połysk. Natomiast 
w dolnej części hałdy śniegu podkreśliłam Perlem Pen"em i białym brokatem



 2) Bombka z aniołem i śnieżynkami


 Skrzydła anioła, tzn każde ich pióro pokryłam Perlen Penem, dzięki czemu 
zyskały fajną fakturę i połysk


Aureole oraz brzegi szat podmalowałam na złoto, a śnieżynki przyozdobiłam 
na środku cyrkoniami, które odbijają światło choinkowych lampek.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...