niedziela, 8 grudnia 2013

Bombki transparentne

W tym roku po raz pierwszy zmierzyłam się z zagadnieniem bombek akrylowych, w których umieszcza się maleńki :"wycinek świata. Postanowiłam zaryzykować i zrobić je na tzw. czuja. I ... wyszło chyba  nie najgorzej.
Ale ponieważ praktyka czyni mistrza, więc mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.
Zaczęłam od bombek, a potem był eksperyment, czyli pudełko z kopułą.
A oto efekty:

1) Pierwsza bombka - własność babci, bo włożyłam w nią najwięcej nie tylko wysiłku, ale i serca.








2) Trochę większa bombka z młynem i potoczkiem.





3) Wspomniane pudełko, które łączy funkcję ozdobną z praktyczną.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...