niedziela, 29 grudnia 2013

Pudełko na herbatę

Dziś chciałabym pokazać pudełko na herbatę, które przygotowałam wykorzystując medium do transferu.
Wszystkie umieszczone na pudełku motywy naniosłam na nie właśnie przy jego użyciu.
Dodatkową ozdobę stanowi wykańczająca wieczko błękitna wstążka, którą przykryłam delikatna koronką oraz uchwyt z figurka czajniczka do herbaty.
Wewnątrz, na spodzie wieczka naniosłam transferem zdjęcie dam delektujących się herbatą, a pozostałą jego część pokryłam koronką (dequpage serwetkowy).
Brzegi przegródek w pudełku pomalowałam błękitna farbą i polakierowałam.









     

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...