niedziela, 29 grudnia 2013

Bombka z sarenkami (transparentna)

Transparentne bombki z podziałką w środku dają wiele możliwości w zakresie komponowania miniaturowych scenerii.
Ja wykorzystałam taką właśnie bombkę, do przygotowania tym razem leśnej kompozycji, która z każdej strony bombki prezentuje się inaczej.



Przednią część bombki pozostawiłam przeźroczystą, by odsłaniała umieszczony na 
przegródce obrazek oraz zatopione w zaspach śniegu ośnieżone krzaczki


Chcąc pogłębić efekt trójwymiarowości dodatkowo pokryłam dach kościoła i gałęzie sztucznym 
śniegiem i skrzącym brokatem.



 Tylną część zamalowałam metaliczną farbą (od środka), a na powierzchni namalowałam 
Perlen Pen"em drobinki śniegu i ośnieżone choinki.


Jedna bombka, a dwie możliwości ekspozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...