czwartek, 2 lipca 2015

Pudełeczko

Długo przymierzałam się do spróbowania swoich sił w pastach strukturalnych i takim bardziej mediowym, niż papierowym projekcie.
I w końcu udało się, a motywacją do działania było wyzwanie:


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2015/06/nowy-design-team-i-blog-hop.html

Wyzwanie łączy w sobie tak wiele wytycznych, że stało się okazją do realizacji długo odkładanego projektu.

A wytyczne były następujące:
1) owad lub ptak - u mnie to sowa przy lampie
2) minimum 3 warstwy - spełnione, a w niektórych miejscach nawet więcej :)
3) koronka - w mojej pracy materiałowa ukryta jest w oknach w zatopiona w "glossie" a papierowa zdobi wnętrze wieczka
4) minimum dwa media - wykorzystałam różnego rodzaju tusze: distress, paper soft z Vivy, Cracle accents, Glossy accents, pastę strukturalną, farbki,
5) kwiaty - u mnie to róże, które zdobią pnącze,
6) tkanina/gaza/tiul - ja wykorzystałam tiul, który podobnie jak koronka ukryty jest w oknach,
7) wstążka i/lub sznurek - ja wykorzystałam sznurek, który imituje łodygę pnącza róży,
8) stempel/napis/grafika - w pracy wykorzystałam stempel Viwy, który odbiłam na pokrywce i spodzie pudełka.

I tak oto powstało takie właśnie pudełko.
Jego bazę przygotowałam z grubej tektury, którą wewnątrz wykleiłam papierem ze Studia 75

 



Spód wnętrza pudełka  zdobi stempel.




Wnętrze pokrywki zdobi koronka z dziurkacza dpCraft oraz taki sam stempel jak na spodzie pudełka.

 

Góra pudełka i bok.





Pnącze powstało z potuszowanego sznurka, róże również wytuszowane i pokryte glassem.



Firanki w oknach powstały z tiulu i koronki.



Wiele warstw i wykorzystanie różnych mediów, by uzyskać efekt postarzenia.

Lampę zdobi sowa, która ma również funkcję praktyczną, ponieważ ułatwia otwieranie pudełka.


 

4 komentarze:

  1. Rewelacyjne pudełko, bardzo mi się podoba :)
    Dziękujemy za udział w zabawie BLOG HOP - Skarbnica Pomysłów DT i AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca !!! Dziękujemy za udział w zabawie Blog Hop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Dziękuję za udział w zabawie BLOG HOP - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Świetne! :)
    Dziękuję za udział w zabawie Blog Hop Skarbnicy Pomysłów i Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...