niedziela, 25 maja 2014

Pierwsze LO

Długo przymierzałam się do tego wyzwania skrycie podziwiając prace koleżanek, które w tej dziedzinie osiągnęły już mistrzostwo. 
Ale do odważnych świat należy. Nie dość, że pierwsze LO, to kolorystyka także nieczęsto u mnie goszcząca.

Pracę zgłaszam na wyzwania:


wyzwanie #26- były maje, były bzy



Wyzwanie #35 - Tablica inspiracji


 





Przy tworzeniu tła pracy wykorzystała różne odcienie zieleni Paper Soft z Vivy.


Obrazek elfa przyozdobiłam motylkami z wykrojnika  firmy Joy.
  
 

Tekst  nabiłam pieczątką i wytuszowałam również Paper Softem, tym razem w odcieniach różu.

  
 Trójwymiarowy storczyk powstał gdy nakleiłam trzy warstwy kwiatu na kosteczkach.

 
   
 Ornamenty roślinne naniosłam na pracę przy użyciu maski i tuszy Paper Soft zwykłego i z efektem 3D.

5 komentarzy:

  1. Świetne LO, nie widać wcale, że to Twoje pierwsze. Śliczna grafika, a ten storczyk na prawdę pięknie wyszedł , efekt 3d na prawdę robi świetne wrażenie:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne LO! Wszystko ładne skomponowane! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalnie wykonałaś kwiaty w 3D. Super pomysł!. Pozdrawiam DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne LO !!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy:)

    OdpowiedzUsuń

Śnieżny medalion

Za oknem wreszczcie trochę śniegu, więc chyba to zaklinanie zimy w naszych pracach przyniosło efekt😊. Dziś medalion bardzo zimowy i śnież...